سامانه گروه توسعه روستایی خراسان رضوی

سامانه گروه توسعه روستایی خراسان رضوی
برنامه ریزی طرح های توسعه روستایی بامشارکت مردم 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سامانه توسعه روستایی خراسان رضوی و آدرسsamandehi.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

آغاز فرهنگ سازی از «نهاد خانواده»، می تواند به عنوان یکی از مؤثرترین و بهترین راهکارها برای حمایت حقیقی از   «تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» به شمار رود.

درست است که نهاد خانواده، کوچکترین واحد اجتماع است، اما در طول تاریخ، همین نهاد مقدس و پاک، خاستگاه و منشأ بسیاری از رویدادها و تحولات مثبت و اثرگذار در عرصه های دینی و مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، علمی و آموزشی و ... شده است.

چهار سال است که مقام معظم رهبری شعار سال و به تعبیری دیگر خط مشی اصلی نظام را مبتنی بر محور اقتصاد ترسیم نموده اند و مشخص است که بارزترین جلوه و مصداق جهاد اقتصادی، حمایت از تولید، کار و سرمایه ی ایرانی است که نهاد خانواده می تواند نقش مهم و کلیدی را در این میان ایفا کند.

«تولید ملی» جهاد مردان و حمایت از این تولیدات در قالب گرایش برای خرید کالاهای داخلی، مسئولیت زنان یک خانواده است چرا که مادران در خانواده نقش فرهنگ سازی را بر عهده دارند.
متأسفانه طی سال های گذشته، فرهنگ غلط اسراف، تجمل گرایی و گرایش به مصرف کالاهای لوکس خارجی در کشور رواج پیدا کرده و زنان چون نقش مؤثری در مدیریت اقتصاد خانواده را دارند، می توانند کانون تغییر این فرهنگ غلط قرار گیرند.
در اين مقاله به بررسي چگونگی فرهنگ سازی از «نهاد خانواده»، به عنوان یکی از مؤثرترین و بهترین راهکارها برای حمایت حقیقی از   «تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی» می پردازد این تحقیق به روش توصیفی وبا استفاده از منابع کتابخانه ای و اسناد و مدارک علمی ؛ خصوصا سخنرانی های  مقام معظم رهبری به عنوان محور بررسی در این مقاله بهره گیری شده است . و در پایان راهبردهای پیشنهادی ارائه می گردد .


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:تولید ملی , فرهنگ سازی, كار و سرمایه‌ی ایرانی , نهاد خانواده , ] [ 12:37 ] [ رضا قندالی ]
.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 28267
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

1